donderdag 1 oktober 2015

Paw Patrol hoofdkwartier met uitkijktoren review

paw patrol speelgoed kopen

Waar kan ik dit Paw Patrol speelgoed kopen?

Wil je ook dit speelgoed van Paw Patrol kopen? Dit hoofdkwartier van Paw Patrol is te koop bij speelgoedwinkels, warenhuizen en webwinkels zoals Bol.com, Bartsmit,com, Intertoys.nl, Toysxl.nl, Fun.be, Toysrus.nl, Thystoys.nl, Blokker.nl etc. Ook kun je tweedehands en goedkoop het speelgoed kopen op Marktplaats.


Wat is Paw Patrol?

Paw Patrol is een Canadees-Amerikaanse tekenfilmserie dat door Nickelodeon wordt uitgezonden. Het gaat over 6 hondjes (Chase, Marshall, Rocky, Puin, Zuma en Skye) die samen met het 10-jarig jongetje Ryder de inwoners van Adventure Bay proberen te beschermen. Voor hen is geen klus te groot en geen pup te klein! Net zoals mijn zoontje zijn heel veel kinderen fan van deze leuke kinderserie en kon het natuurlijk niet uitblijven dat er speelgoed van Paw Patrol op de markt zou komen. Het Canadese speelgoedbedrijf Spin Master maakt en verkoopt het speelgoed van Paw Patrol.

Hoe ziet het Paw Patrol hoofdkwartier eruit?

Het is behoorlijk groot speelgoed dat van plastic is gemaakt. De lengte is ongeveer 51 cm, breedte 15 cm en hoogte 33 cm. Het is een klein bouwpakketje, maar je hebt de uitkijktoren best snel in elkaar gezet. Het hoofdkwartier ziet er precies hetzelfde uit als in de bekende tekenfilmserie. Het bestaat uit een uitkijktoren met periscope. Aan de achterkant zit een lift, een brandweerpaal en op de voorkant zit een glijbaan. Op de voorkant zit ook een knop die je er af kunt halen. Wanneer je op de knop drukt hoor je bekende geluidseffecten uit de tekenfilmserie en gaat er een lampje branden. Tevens zit er bij dit Paw Patrol hoofdkwartier het Paw Patrol spionage voertuig met Chase (een van de puppy's). Andere voertuigen kun je los bijkopen: Paw Patrol Marshall voertuig, Paw Patrol Chase voertuig en Paw Patrol constructie voertuig.

Wat is onze ervaring met het hoofdkwartier van Paw Patrol?

Mijn zoontje is helemaal gek van Paw Patrol speelgoed. Hij is helemaal fan van de tekenfilmserie en was dan ook zeer blij toen hij dit Paw Patrol speelgoed als cadeau voor zijn verjaardag kreeg. Hij kan uren zoet zijn met deze Paw Patrol uitkijktoren en vindt het leuk om scenes uit de tekenfilmserie na te spelen. Hij vraagt de andere Paw Patrol voertuigen al voor sinterklaas. Ikzelf vind het leuk om te zien hoe blij mijn kind met dit speelgoed is. Het speelgoed is ook nog eens van goede kwaliteit. Ik heb reacties van anderen gelezen dat ze het speelgoed niet stevig genoeg vinden, maar dit vind ik onzin. Dat ligt er helemaal aan hoe jouw kind met speelgoed speelt. Mijn zoontje is zuinig op zijn speelgoed en er is nog niks kapot gegaan. Soms zie ik hoe ruw andere kinderen met hun speelgoed zijn en dan kan ik best begrijpen dat zoiets als de brandpaal snel kapot is. Dit is namelijk een stukje dun plastic. Maar zoals ik al zei.. wanneer er normaal gespeeld wordt met het hoofdkwartier is er niks aan de hand.

speelgoed van paw patrol kopen

Conclusie

Ik, maar vooral mijn zoontje, vind het superleuk speelgoed. Het is geen goedkoop speelgoed, maar als je ziet hoe blij je kindje er mee is en hoeveel uur hij er zoet mee is, dan is het dat dubbel en dwars waard. Ik vind het kwalitatief goed speelgoed en er zitten genoeg speelelementen in. Leuke is dat je het kunt uitbreiden met andere Paw Patrol speelfiguren of Paw Patrol voertuigen. Wat mij betreft is dit Paw Patrol hoofdkwartier met uitkijktoren zeker een aanrader!


Pluspunten
+ Superleuk!
+ Urenlang speelplezier
+ Net zoals in de tekenfilm

Minpunten
- Niet heel goedkoop (goed rondkijken loont)



Vooral nu de feestdagen eraan komen zou ik dit speelgoed op tijd kopen. Bij sommige winkels is dit speelgoed namelijk al uitverkocht. Wil je ook dit speelgoed van Paw Patrol kopen? Klik dan op de knop hieronder. Bij Bol.com zijn ze namelijk nog gewoon op voorraad!

Paw Patrol speelgoed kopen?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt het speelgoed de volgende dag al in huis!

Bekijk op bol.com



Algemene informatie Paw Patrol hoofdkwartier

Merk: Spin Master
Type: speelfiguren
Aantal spelers: 1 of meer
Leeftijd: 3 t/m 6 jaar
Verkrijgbaar: te koop bij speelgoedwinkels, warenhuizen en webwinkels zoals Bol.com, Bartsmit,com, Intertoys.nl, Toysxl.nl, Fun.be, Toysrus.nl, Thystoys.nl, Blokker.nl etc.
Prijs: tussen 39 en 81 euro (goed rondkijken loont!)

Spin Master
Spin Master is een speelgoed bedrijf dat speelgoed ontwerpt, maakt en verkoopt. Het bedrijf is in 1994 opgericht en heeft meer dan 900 medewerkers in 8 verschillende landen. Het speelgoed bedrijf heeft ook een afdeling dat tekenfilms produceert zoals Paw Patrol en Little Charmers.







5 opmerkingen:

Jaap van Zucht zei

Wat handig om speelgoedrevieuws zo allemaal bij elkaar te hebben. Zeker in deze tijd waarin er veel sinterklaascadeaus gekocht gaan worden. Mooie plek voor zoekende ouders.

monique zei

Mijn kinderen zijn helemaal gek van paw patrol! bedankt voor deze review! wij gaan dit paw patrol speelgoed meteen bestellen :)

De beste reviews zei

Graag gedaan en veel plezier met dit leuke Paw Patrol speelgoed! :)

Anoniem zei

ik heb dit speelgoed gekocht, maar als mijn zoontje op de knop drukt, praat hij engelsg Dat is best jammer

De beste reviews zei

Het klopt inderdaad dat de stemmen in Engels zijn. Van de andere kant kun je je zoontje zo wel op een leuke manier de Engelse taal leren. :) Mijn zoontje wil graag weten wat alles betekent. Zo heeft hij ook veel Engelse woorden geleerd bij bijvoorbeeld de tekenfilmserie Dora.

Maar ik begrijp je helemaal! Wij waren het eerste moment ook verrast.

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...