zondag 10 november 2019

Geen ja, geen nee spel review

goedkoop spel kopen

Sinterklaas en Kerstmis komen er weer aan! Moet jij ook nog inkopen doen voor de feestdagen, dan is dit leuke spel misschien wel iets voor jou. Geen ja, geen nee is een nieuw spel van Megableu voor kinderen vanaf 7 jaar. Het spel kun je ook met alleen volwassenen spelen. Lees snel onze ervaring met Geen ja, geen nee!

Waar kan ik het spel Geen ja, geen nee kopen?

Wil je ook dit spel kopen? Geen ja, geen nee is te koop bij speelgoedwinkels, warenhuizen en webwinkels zoals Bol.com, Spellenrijk.nl, Koopjesgadgets.nl, Kruidvat, Fun.be etc.

Hoe werkt het Geen ja, geen nee spel?

Eigenlijk is het een heel simpel spel. Je krijgt vragen voorgeschoteld waar je geen 'ja' en geen 'nee' op mag antwoorden. Dit soort spelletjes zijn ook al eens op de tv en radio geweest. Volgens mij is dit op dit moment ook een onderdeel bij 'Ik hou van Holland' op RTL 4. Superleuk!

leuk spel voor kinderen

Hoe ziet het spel Geen ja, geen nee eruit?

Spelletjesfabrikant Megablue heeft er een leuk bordspel van gemaakt, compleet met pionnen, vragenkaartjes, een bord en een soort receptiebel van een hotel. Niks is gezelliger dan een bordspel spelen in deze moderne tijd van tablets, computers en apps. Het kleurrijke bord is 28 bij 28 cm waar 6 verschillende gekleurde pionnen bij horen. Naast vragenkaarten voor kinderen, zijn er ook vragenkaarten voor volwassenen. In totaal bevat het spel 900 vragen. Genoeg vragen voor uren speelplezier dus!

Wat is onze ervaring met spel?

Wij vinden het een erg leuk spel! Mijn zoontje van 8 is super enthousiast over het spel. Hij wilt het bordspel dan ook regelmatig spelen. Omdat het spelletje niet zoveel tijd in beslag neemt, kun je het eigenlijk op elk moment even tussendoor spelen. Ik zag dat er ook een speciale reiseditie van Geen ja, geen nee te koop is, dus je kunt het ook heel makkelijk in bijvoorbeeld de auto spelen als je met je kinderen een lange autorit gaat maken. Of je neemt het makkelijk mee als je blijft logeren bij opa en oma of als je bijvoorbeeld op vakantie gaat. Superhandig!

Ik ben erg blij dat ik dit spel in huis heb, want ik zie dat mijn zoontje er erg veel plezier aan heeft. De speelduur is niet zo lang, dus je kunt het spel op elk moment spelen. Ik vind de vragen op de vragenkaartjes erg leuk en ze worden zo gesteld dat het best een uitdaging is om geen ja of nee te zeggen. Ik denk dat dit spel ook erg leuk is om op verjaardagen te spelen. Wat mij betreft zeker een aanrader!

Vooral nu de feestdagen eraan komen zou ik dit speelgoed op tijd kopen. Bij sommige winkels is dit speelgoed namelijk snel uitverkocht. Wil je ook het spelletje Geen ja, geen nee kopen ? Bij Bol.com zijn ze nog gewoon op voorraad!

+ Superleuk!
+ Geen lange speelduur

- Geen

Algemene informatie Geen ja, geen nee

Merk: Megableu
Type: vraag/antwoord spel
Aantal spelers: van 2 tot 8
Leeftijd: 7 jaar en ouder
Speeltijd: klein half uurtje
Verkrijgbaar: Geen ja, geen nee is te koop bij speelgoedwinkels, warenhuizen en webwinkels zoals Bol.com, Spellenrijk.nl, Koopjesgadgets.nl, Kruidvat, Fun.be etc.
Prijs: rond 20 euro

Megableu
Megableu is van oorsprong een Frans bedrijf, maar hun spellen worden nu in meer dan 30 verschillende landen verkocht. Het eerste spel dat ze op de markt brachten was Vocabulon, een slim en eenvoudig spel dat de woordenschat ontwikkelde en uitbreidde van kinderen en volwassenen. Tegenwoordig maken ze allerlei spellen voor kinderen en volwassenen, zoals Bank attack, Break out, In een handomdraai, 5 seconden uncensored, Geen ja geen nee, What do you meme, Kneedfeest, Anti-Monopoly en nog veel meer!