zondag 13 oktober 2013

Tech-Too Mijn Eerste Tablet Review

speelgoed tablet voor kinderen

Mijn zoontje is pas 2 jaar geworden en heeft vele leuke cadeau's gehad, waaronder ook een speelgoed tablet. Kinderen vinden het leuk om 'grote mensen' na te doen, zo ook met telefoons, klussen, koken enzovoort. Deze speelgoedtablet lijkt net op een echte tablet en is erg leerzaam voor je peuter. Hij leert namelijk spelenderwijs nieuwe woordjes en geluiden. Lees snel verder wat mijn, maar ook zijn ervaring met deze tablet voor kinderen is!

Waar kan ik deze tablet voor kinderen kopen?

Deze kinder tablet is te koop bij speelgoedwinkels, webshops en warenhuizen zoals bol.com, intertoys.nl, bartsmit.com, wehkamp.nl etc.

Hoe ziet Mijn Eerste Tablet van Tech-Too eruit?

De kindertablet is 20 cm breed en 20 cm hoog. Het heeft een dikte van een cm, nog best dun voor een speelgoed tablet. De achtergrond is zwart waarbij de platte knoppen felgekleurd zijn. De touchscreen knoppen zijn ingedeeld in verschillende categorieën, zoals letters, vormen, cijfers, kleuren, dieren en voorwerpen.

Wat kun je allemaal met deze speelgoed tablet doen?

Zoals ik eerder vertelde zijn de knoppen ingedeeld in verschillende groepen. Elke knop heeft 2 verschillende geluiden of stemmen. Zo hoor je bij de knop waar een cijfer 1 in een vierkant staat, een stem die zegt 'vierkant' of een stem die zegt '1'. Zo heeft elke knop dubbele geluiden of stemmen die elkaar afwisselen. Zo vind je 25 knoppen terug op de speelgoedtablet. Ook zit er een knop op waarbij een vraag wordt gesteld. Het kindje moet dan bijvoorbeeld de afbeelding van de uil zoeken en op die knop drukken. Deze speelgoed tablet is dus best leerzaam voor je kindje. Wanneer er een paar minuten niks met de tablet wordt gedaan, zegt een stem 'Speel met mij'. Dit blijft zich een paar keer herhalen. Best irritant na een paar keer!







Conclusie

Ik vind het een hele leuke tablet. Alleen ben ik bang dat mijn zoontje er niet jarenlang plezier van kan hebben, omdat er maar 25 knoppen op zitten. Voor de rest kun je wel met een knop vragen laten beantwoorden, maar ook die vragen gaan over de bestaande knoppen. Ik ben bang dat mijn kind er na een paar maandjes wel op uitgekeken is. Mijn zoontje heeft ook veel speelgoed van het merk Vtech en naar mijn mening is dat speelgoed veel uitgebreider waardoor een kind er zeker wel een paar jaar mee vooruit kan. Desondanks is deze tablet wel heel erg leuk en heeft mijn zoontje er op dit moment heel veel plezier van. Hij vindt vooral alle geluidjes heel leuk en vindt het grappig om ze na te doen. Dit speelgoed is dan ook zeker geen miskoop geweest en wat mij betreft toch wel een aanrader!

Pluspunten
+ Lijkt net op een echte tablet
+ Degelijke kwaliteit

Minpunten
- Niet heel erg uitgebreid



Een speelgoed tablet of smartphone bij Bol.com bestellen?
Bestel voor 23.00 uur en je hebt je artikel de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com



Algemene informatie

Merk: Tech-Too
Type: Mijn Eerste Tablet
Leeftijd: 2 tot 5 jaar
Verkrijgbaar: bij speelgoedwinkels, webshops en warenhuizen zoals bol.com, intertoys.nl, bartsmit.com, wehkamp.nl etc.
Prijs: € 19,99




2 opmerkingen:

Cindy zei

zijn er ook speelgoed tablets van vtech? gr. Cindy

De beste reviews zei

Hoi Cindy! Er bestaan inderdaad speelgoed tablets van Vtech. Binnenkort komen we met een uitgebreide review hierover. :)

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...