zaterdag 12 oktober 2013

VTech Baby Walker Review

Vtech Baby Walker

Op de eerste verjaardag van mijn zoontje liep hij nog niet los, dus een babywalker leek ons een perfect cadeau. Na veel rondkijken in speelgoedwinkels en babywinkels kwamen we bij de Vtech Baby Walker uit. Ik weet uit eigen ervaring dat het een goed speelgoedmerk is en dit activiteitenpaneel trok mij het meeste aan. Vrolijke kleuren en lekker uitgebreid zodat hij er niet snel op uitgekeken raakt. Lees snel verder wat mijn ervaring is met deze babywalker van Vtech!

Waar kan ik deze Babywalker van Vtech kopen?

Deze Vtech baby Walker is te koop bij speelgoedwinkels, babywinkels, webshops en warenhuizen zoals wehkamp.nl, babypark.nl, bol.com, intertoys.nl, prenatal.nl, blokker.nl, toysxl.nl, bartsmit.com, lobbes.nl etc.

Hoe ziet de Baby Walker van Vtech eruit?

De Babywalker is van stevig plastic zonder scherpe rande of uitstekende delen. Deze Vtech Baby Walker voelt heel erg degelijk aan en kan wel tegen een stootje. Het speelgoed is snel in elkaar gezet zodat je baby er meteen mee kan spelen. Het bestaat eigenlijk uit 2 delen, namelijk het rijdende gedeelte en het activiteitenpaneel. Dit paneel kun je ervan af halen, zodat je baby er ook op het speelkleed of in de box mee kan spelen. De babywalker heeft vele vrolijke kleuren en leuke tekeningetjes. Op het afneembaar activiteiten paneel zit een zonnetje dat licht kan geven, verlichte vormen met afbeeldingen van fruit en groente, een knop in de vorm van een koe met een raampje dat open kan, 3 draaischijven, 5 gekleurde pianotoetsen en een afneembare telefoon. Het rijdende gedeelte is ruim 40 cm hoog. Het activiteitenpaneel is 32 cm hoog, 27 cm breed en 5 cm dik.

goedkope babywalker van vtech

Wat kun je allemaal met deze babywalker doen?

Een babywalker heeft als hoofddoel natuurlijk je kindje te leren lopen. Daar is deze baby walker uitermate geschikt voor. Het is stevig, stabiel, niet te zwaar en goed wendbaar. Maar wat het verschil maakt bij een babywalker is de activiteitenpaneel. Ik heb vantevoren eerst goed rondgekeken wat er allemaal te koop was. Uiteindelijk kwam ik bij deze Vtech babywalker uit, omdat de prijs-kwaliteitsverhouding het beste was. Vtech is namelijk een heel goed speelgoedmerk weet ik uit eigen ervaring.

Op het activiteitenpaneel is oneindig veel te vinden. Je kindje wordt echt vermaakt met dit speelgoed en het is nog leerzaam ook. Zo leert hij dierengeluiden herkennen, cijfers, kiekeboe spelen, liedjes, geluiden, woordjes etc. Het is ook goed voor de motoriek van je kindje, want hij leert hoe hij knoppen in moet drukken, hoe hij knoppen moet draaien, hoe hij vormpjes in het paneel moet klikken etc. Er zitten 11 melodietjes in en een gezongen liedje. Een vrouwenstem vertelt allerlei grappige zinnetjes. Het kiekeboe spelletje is een van de favoriete spelletjes van mijn zoontje. Dit is een deurtje dat je open en dicht kunt doen op het paneel. Wanneer je dit doet hoor je echt een krakend geluid van een deurtje. Dit vindt hij zo grappig dat hij dit constant blijft herhalen en helemaal in een deuk ligt. Wanneer je aan de draaischrijven draait gaat de muziek sneller spelen. Toen mijn zoontje dit in de gaten had werd er dus constant aan de draaischijven gedraaid, want dat klonk leuk! Gelukkig zit er ook een volumeknop op en schakelt het apparaat zichzelf uit als er een paar minuten inactiviteit is, zodat de batterijen niet op raken.

online speelgoed kopen of bestellen

We hebben deze leuke babywalker op zijn eerste verjaardag gegeven en hij speelt er nu nog weleens mee. Soms loopt hij er zomaar weer in eens mee rond of is hij liedjes aan het spelen op de piano. De babywalker is zijn geld dubbel en dwars waard. Want hij heeft er mee leren lopen, maar heeft ook uren plezier gehad met het actviteitenpaneel. De kwaliteit is super, maar ik ben ook niet anders gewend van Vtech. Er zit superveel op het activiteitenpaneel, zodat deze niet snel gaat vervelen en je kindje er op uit gekeken is. Heel handig is dat je het paneel eraf kunt halen, zodat je baby er ook op andere plaatsen mee kan spelen. Wat mij betreft een aanrader en eigenlijk wel een musthave!

+ Veel waar voor je geld
+ Activiteitenpaneel is uitgebreid en afneembaar
+ Degelijke kwaliteit

Geen

Baby walker bij Bol.com bestellen?
Bestel voor 23.00 uur en je hebt je speelgoed de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com

Algemene informatie

Merk: Vtech
Type: Baby walker
Leeftijd: 6 maanden tot 3 jaar
Verkrijgbaar: speelgoedwinkels, babywinkels, webshops en warenhuizen zoals wehkamp.nl, babypark.nl, bol.com, intertoys.nl, prenatal.nl, blokker.nl, toysxl.nl, bartsmit.com, lobbes.nl etc.
Prijs: tussen € 39,95 en € 42,95

Vtech

Vtech is een groot en bekend merk in elektronisch speelgoedland. Het bedrijf is in 1976 opgericht en heeft 36.000 werknemers verspreid over de hele wereld. Vtech heeft in veel landen prijzen gekregen voor hun producten. Ze ontwikkelen technologisch hoogwaardig, educatieve en sprekende speelproducten voor kinderen in alle leeftijdsgroepen. Ze proberen hun producten zo goed mogelijk af te stemmen op het schoolsysteem van het betreffende land. Vtech is constant bezig met het ontwikkelen van nieuwe producten en brengen ongeveer 50 nieuwe producten per jaar op de markt.